40,00 zł
Cena regularna:
49,00 zł
40,00 zł
Cena regularna:
45,00 zł
35,00 zł
Cena regularna:
45,00 zł
45,00 zł
FAQ
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.
1. Na czym polega personalizacja produktu?
Personalizacja produktu polega na umieszczeniu na nim dodatkowego tekstu lub zamianie istniejącego tekstu na własny. Jeśli chcesz skorzystać z personalizacji, wybierz tą opcję przed dodaniem produktu do koszyka (+15 zł). Produktów personalizowanych nie wysyłamy za pobraniem.
2. W jaki sposób mam przesłać treść personalizacji?
Treść personalizacji możesz wpisać w polu „uwagi do zamówienia” lub przesłać ją mailem. Przed realizacją zamówienia, wyślemy projekt do akceptacji na maila.
3. Ile znaków może mieć personalizowany tekst?
Nie ma ograniczonej liczby znaków. Ważne jednak, by tekst zmieścił się w obrębie konkretnej grafiki.
4. W którym miejscu będzie znajdował się personalizowany tekst?
Przykładowo, na kubkach ze zwierzętami, treść personalizacji umieszczamy najczęściej po przeciwległej stronie grafiki. W przypadku projektów panoramicznych, dodatkowy napis zostanie wkomponowany w grafikę. Jest także możliwość zastąpienia już istniejących napisów na własne. Nie ma możliwości umieszczenia tekstu na spodzie oraz po wewnętrznej stronie kubka. Jeśli chodzi o piersiówki, nadruk możliwy jest tylko na przedniej stronie.
5. Jaką czcionką będzie napisany personalizowany tekst?
Każdy projekt personalizacji jest przygotowywany indywidualnie. Rodzaj czcionki dobieramy w ten sposób, by dobrze komponował się z wybraną grafiką. Jeśli natomiast chciałbyś użyć konkretnej czcionki, napisz nam taką informację, w uwagach do zamówienia.
6. Czy w ramach personalizacji mogę zmienić grafikę?
Personalizacja produktu nie dotyczy zmian w grafice. W przypadku zainteresowania indywidualną grafiką, skontaktuj się z nami drogą mailową lub telefoniczną w celu uzyskania wyceny.
7. Czy personalizacja jest możliwa na drewnianych produktach?
Drewniane produkty (breloki i bransoletki) nie podlegają personalizacji. Możliwe jest jednak indywidualne zamówienie z własnym projektem (od 10 szt.).
8. Czy mogę zamówić produkt z własną grafiką?
Jak najbardziej, jest taka możliwość. Przejdź w menu do kategorii "własny nadruk" i wybierz produkt, który Cię interesuje. Dokonaj zakupu i opłać zamówienie, a następnie postępuj według instrukcji zawartej w opisie produktu. Jeśli interesuje Cię większa ilość produktów z Twoim nadrukiem, napisz do nas wiadomość mailową, w celu uzyskania szczegółowej wyceny.
9. W jakiej technice są wykonywane nadruki?
Na kubkach, piersiówkach, poszewkach czy torbach wykonujemy nadruki techniką sublimacji. Jest to metoda zapewniająca znakomitą jakość nadruków oraz bardzo dużą trwałość. Do ich wykonywania używamy renomowanych tuszy sublimacyjnych polskiej marki "Sita Wuja Toma" i specjalnych papierów do sublimacji TexPrint produkcji amerykańskiej. Korzystamy z drukarek sublimacyjnych firmy Epson, wyposażonych w głowice piezo-elektryczne gwarantujące doskonałą jakość obrazu. Na koszulkach wykorzystujemy klasyczną metodę sitodruku.
10. Czy można myć kubki w zmywarce?
Kubki ceramiczne można bezpiecznie myć w zmywarce. Nadruk wykonany metodą sublimacji jest odporny na działanie wysokiej temperatury i detergentów. Kubki metalowe i emaliowane nie nadają się natomiast do mycia w zmywarce, ponieważ pokryte są specjalnym lakierem przeznaczonym do nanoszenia nadruków i po czasie mógłby zostać on uszkodzony.
11. Czy kubki emaliowane i metalowe można stosować na kuchenkach gazowych i elektrycznych?
Ze względu na pokrycie naczyń specjalną powłoką przeznaczoną do sublimacji, kubki nie nadają się do stosowania na kuchenkach. W najbliższym czasie w naszym asortymencie pojawią się jednak kubki emaliowane przeznaczone do tego typu zastosowań.
12. Jak należy dbać o drewniane produkty?
Przede wszystkim unikaj ich długotrwałego kontaktu z wodą. Jeśli na codzień nosisz drewnianą bransoletkę, zdejmij ją na czas kąpieli. Raz na kilka miesięcy przetrzyj drewniany element szmatką nasączoną olejem lnianym. Odświeży to wygląd drewna i zabezpieczy go przed szkodliwymi czynnikami.
13. Czy produkty z kategorii „Outlet” nadają się do użytkowania?
Tak, są to pełnowartościowe produkty, które mają niewielkie wady lub defekty, w żadnym stopniu nie wpływające na ich użytkowanie.
14. Czy wasze produkty są z Polski?
Duża część naszych produktów w 100% pochodzi z Polski. Koszulki, chusty wielofunkcyjne, poszewki na poduszki czy drewniana biżuteria. Pozostały asortyment sprowadzamy od zaufanych dostawców i dystrybutorów. Wszystkie grafiki i ilustracje zdobiące produkty z Lisiej Nory, są naszego autorstwa i wykonane zostały nad Wisłą (zarówno projekty jak i nadruki).
15. W jaki sposób pakujecie przesyłki?
Przesyłki pakujemy zgodnie z ideą "zero waste", wykorzystując do tego celu wszystko, co znajdziemy pod ręką: zadrukowane papiery, używane kartony i pudełka. Jeśli znajdziecie folię lub plastik, możecie być pewni, że są to materiały pochodzące z drugiego obiegu. Papier pakowy, ulotki i etykiety, które są w Waszych paczkach, pochodzą w 100% z recyklingu. Jednak najważniejsze jest dla nas, by wysłane produkty dotarły do Was w całości i w nienaruszonym stanie.
16. Jak wygląda opakowanie prezentowe?
Kubek umieszczony jest w eleganckim, brązowym kartoniku z okienkiem, ostemplowanym pieczątką Lisiej Nory. Następnie pakujemy go w papier pakowy z leśnym wzorkiem i zawijamy sznurkiem z dołączoną ozdobną etykietą. Podobnie na prezent pakujemy piersiówki, ale kartonik jest w kolorze białym. Opakowanie prezentowe jest dodatkowo płatne (+10 zł).
17. Czy jest możliwa szybsza wysyłka zamówienia, niż w ciągu 2 dni roboczych?
Wszystkie przesyłki staramy się wysyłać jak najszybciej, często jeszcze w dniu złożenia zamówienia. Niestety nie zawsze jest to możliwe. Jeśli jednak zależy Ci na jak najszybszej wysyłce, napisz taką informację w uwagach do zamówienia lub mailem. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy. Pamiętaj w tym przypadku o wybraniu szybkiej formy płatności oraz dostawy do Paczkomatu lub przesyłki kurierskiej InPost.
18. Jaki jest czas realizacji zamówienia w okresie przedświątecznym?
Standardowo zamówienia realizujemy w terminie do 2 dni roboczych. W okresie przedświątecznym (Św. Mikołaj, Boże Narodzenie), czas realizacji może nieznacznie się wydłużyć. Dotyczy to w szczególności zamówień personalizowanych. Zawsze staramy się jednak, by wszystkie przesyłki dotarły do Was jak najszybciej.
19. Gdzie mogę odebrać zamówienie z odbiorem osobistym?
Odbiór osobisty jest możliwy w naszej siedzibie w Opolu, przy ul. Nowowiejskiej (Kolonia Gosławicka), po wcześniejszym kontakcie telefonicznym: 883 607 878.
20. Czy mogę uzyskać dodatkowy rabat przy większym zamówieniu?
Jak najbardziej realizujemy zamówienia hurtowe. Prosimy o kontak w celu uzyskania indywidualnej wyceny.
Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas na chacie, skontakuj się mailowo lub telefonicznie. Z chęcią na nie odpowiemy!